Op het snijvlak van strategie en operatie help ik organisaties bij het ontwikkelen en uitvoeren van effectieve (Digital) marketing & communicatie strategieën en plannen op basis van Agile Marketing. Dat doe ik voor gevestigde organisaties en startups. Ik help vaak traditioneel offline organisaties met het realiseren van omzetbehoud en groei op basis van online business modellen (b-t-b en b-t-c). Ik start altijd met de ‘why-vraag’​ gebaseerd op Simon Sinek’s Golden Circle model en vanuit daar, ontwikkel ik marketing & communicatie strategieën en plannen op basis van het Business Model Canvas en het Value Proposition model. Sterke focus op klant- & merkbeleving.

Aantoonbare ervaring in zowel de zakelijke als consumentenmarkt en in meerdere branches zoals ICT, Zakelijke dienstverlening, Retail, Uitgeverijen, Onderwijs, Culturele sector en Zorg.

VISIE

Ik ben architect en bouwer van sterke merken met loyale klanten. Mijn visie: een sterk merk met loyale klanten ontstaat door het waarmaken en overtreffen van de gecreëerde verwachtingen die een (potentiële) klant heeft. Die verwachtingen ontstaan offline & online. Pas dan realiseer je tevreden klanten (en werknemers) welke als ‘ambassadeur en referent’ van jouw merk of product zullen gaan fungeren.

ERVARING

Op mijn LinkedIn-profiel kunt u alles lezen over mijn werkervaring maar wat ik hier met u wil delen is het feit dat ik vooral ervaring heb in het bedenken en uitvoeren van praktisch toepasbare en realistische Marketing- & communicatieactiviteiten samen met alle interne en externe stakeholders. Met mijn ervaring ben ik in staat ‘om personeel en klanten te inspireren’ en mee te krijgen.

MENS

What You See Is What You Get! Dit is waar ik voor sta: geen ‘geheime agenda’s of politiek/sociaal gewenste uitspraken maar eerlijk en integer. Ik maak dankbaar gebruik van het feit dat ik een gevoelsmens ben en ik richt mij daardoor ‘automatisch’ ook op het realiseren van klant- en merkbeleving bij mijn opdrachtgevers. ‘Last but not least’: ik ben de trotse vader van het mooiste meisje ter wereld.

REFERENTIES

Ik ben trots op mijn referenties want deze worden gegeven door mijn opdrachtgevers en professionals die ik heb mogen coachen over een periode van ruim 20 jaar. Sinds 8 jaar ben ik zelfstandig ondernemer en heb ik ruim 90% van al mijn opdrachten gekregen via mijn huidige of vorige opdrachtgevers. Wilt u meer weten over mijn referenties? Bekijk dan mijn LinkedIn-profiel.

Mijn opdrachtgevers: