Cases
Sinds ik werk, heb ik heel veel mooie opdrachten mogen doen en voor een grote diversiteit aan organisaties in de profit- en non-profit sector gewerkt. Om je een indruk te geven van mijn werk heb ik enkele van die projecten hieronder beschreven. Wil je meer weten over deze cases of werk dat ik voor andere organisaties heb gedaan? Neem contact met mij op!

Verandercommunicatie digitale transformatie en mindset
Organisatie: Het Sociaal Domein van een grote gemeente met 13.000 medewerkers. Aanleiding: De ambitie om de burger met een hulpvraag persoonlijker, transparanter en sneller te kunnen helpen met behulp van het digitaliseren van het aanvraagproces (digitale...

Advies implementatie en draagvlak creëren voor nieuwe strategie
Organisatie: Een grote kennis-intensieve organisatie bestaande uit meerdere semi zelfstandige bedrijfsonderdelen en 'bloedgroepen'. Aanleiding: In opdracht van de Raad van Bestuur was er een meerjarenstrategie intwikkeld voor het realiseren van doelstellingen op het...

Advies toegevoegde waarde van Communicatie en Marketing
Organisatie: Een gespecialiseerd ziekenhuis op het gebied van revalidatie en neurologie Aanleiding: Voor het realiseren van de ambities van dit ziekenhuis is het behouden en laten groeien van de inkomsten noodzakelijk. Het bestuur was zich bewust dat de discipline...

Nieuwe organisatie na fusie van 3 partijen
Organisatie: Een nieuw te vormen medisch centrum voortkomend uit praktijkgroepen van 3 ziekenhuizen. Aanleiding: Drie aanbieders van medische zorg op het gebied van dermatologie zijn een langdurig samenwerkingsverband aangegaan voor de regio groot Amsterdam. Alle...

Professionaliseren van afdeling Communicatie en Marketing
Organisatie: Een grote aanbieder van medische kennis en gespecialiseerde zorg Aanleiding: Vanwege gezondheidsklachten was de manager van deze afdeling langdurig afwezig en de afdeling bestaande uit 12 communicatie- en marketingprofessionals had dringend behoefte aan...

Advies merkstrategie en identiteit 3 labels
Organisatie: Een grote organisatie met o.a. activiteiten op het gebied van geestelijke gezondheidszorg, werk, welzijn en dagbesteding. Aanleiding: De wens is om de branding (labels) van de werkgebieden werk, welzijn en dagbesteding te ontwikkelen, op elkaar af te...