Selecteer een pagina

publicaties

De kracht van samenwerking

Als communicatie- & merkstrateeg ‘roep’ ik het al heel veel jaren: een sterk merk begint intern. Je hebt als organisatie helemaal niets aan een mooie huisstijl en ‘state of the art’ communicatiekanalen als de gecreëerde verwachtingen niet worden waargemaakt. Ieder...

Een positieve beleving van de klant en de sollicitant als randvoorwaarde voor succes

Iedereen roept het al jaren: “De klant is Koning”. Maar anno 2021 is de klant ook écht koning. Klanten eisen een goede klantbeleving en worden pas echt enthousiast als hun verwachtingen overtroffen worden.  Om dit voor elkaar te krijgen moet de klant keer op keer de...

Waarom het vak communicatie steeds belangrijker zal worden

Er is ongetwijfeld hard gewerkt aan de strategie en de plannen voor 2022 en ook directie en bestuurders hebben al nagedacht over de verdeling van het beschikbare budget voor communicatie en marketing.  Ik ben inmiddels 35 jaar werkzaam als Communicatie- &...

Hybride werken: interne communicatie wordt essentieel

83,2 % van alle mensen is volledig gevaccineerd in Nederland, de coronamaatregelen zijn versoepeld en organisaties lonken naar een rooskleurige toekomst waarin zij medewerkers weer op kantoor mogen verwelkomen. Wordt het allemaal weer zoals het was? Nee is het...

Waarom interne communicatie cruciaal is bij verandering en realisatie ambities

Het mooie van interne communicatie is dat je als interne communicatiespecialist direct waarneemt wat jouw werk met het gedrag van medewerkers doet. Het is een vakgebied dat terecht steeds meer in de spotlights staat. Het vraagt brede kennis van de organisatie, haar...

MEEST RECENTE PUBLICATIE

Hybride werken: interne communicatie wordt essentieel

Hybride werken: interne communicatie wordt essentieel

83,2 % van alle mensen is volledig gevaccineerd in Nederland, de coronamaatregelen zijn versoepeld en organisaties lonken naar een rooskleurige toekomst waarin zij medewerkers weer op kantoor mogen verwelkomen. Wordt het allemaal weer zoals het was? Nee is het...

Waarom het vak communicatie steeds belangrijker zal worden

Waarom het vak communicatie steeds belangrijker zal worden

Er is ongetwijfeld hard gewerkt aan de strategie en de plannen voor 2022 en ook directie en bestuurders hebben al nagedacht over de verdeling van het beschikbare budget voor communicatie en marketing.  Ik ben inmiddels 35 jaar werkzaam als Communicatie- &...

De kracht van samenwerking

De kracht van samenwerking

Als communicatie- & merkstrateeg ‘roep’ ik het al heel veel jaren: een sterk merk begint intern. Je hebt als organisatie helemaal niets aan een mooie huisstijl en ‘state of the art’ communicatiekanalen als de gecreëerde verwachtingen niet worden waargemaakt. Ieder...

kennismaken?

Adres

Rotterdam

telefoon

06 31976336

E-mail

info@timrook.nl

 

volg mij via: